Tiedätkö, miten kertoa yrityksesi vastuullisuudesta? Löytyykö pöytälaatikostasi vastuullisuusraportti, mutta mietit miten sitä voi hyödyntää? Olipa vastuullisuusviestintäsi vasta nytkähtämässä käyntiin tai uuden puhdin tarpeessa, autamme paketoinnissa, tarinallistamisessa ja kohdentamisessa. Yksi erikoisalamme on elintarvikealan yritysten ja brändien vastuullisuusviestintä.
Lue lisää vastuullisuusviestinnän ratkaisuistamme
Kirjoitamme mediatiedotteet terävillä kulmilla, vinkkaamme jutut tiedotusvälineille ja seuraamme vaikutukset. Pidämme huolta, että kiinnostavista asioista kerrotaan – joskus yritykselle jokapäiväinen voi olla suurelle yleisölle kiehtovaa ja merkityksellistä. Joskus taas pienestä asiasta voi tulla suuri, kun se kerrotaan oikein: tarinallistaminen houkuttelee sekä mediaa että yleisöä.
Asiakaslehti ei ole vain mukavaa luettavaa vaan sillä on tehtävä. Parhaimmillaan asiakaslehti sekä viestii asiakkaalle yrityksen uutisista että lujittaa asiakassuhdetta ja tukee myyntiä. Tuotamme asiakaslehdet, uutiskirjeet ja digitaaliset sisällöt. Mietimme myös, miten materiaalia hyödynnetään parhaiten monessa: esimerkiksi asiakaslehden artikkelit toimivat usein myös somessa ja muussa sidosryhmäviestinnässä.
Hyvällä organisaatioviestinnällä voi saavuttaa kallisarvoisia asioita: työntekijöiden luottamuksen, sitoutuneen henkilöstön ja avoimen keskustelukulttuurin. Paras keino tiedonkulun ja vuorovaikutuksen viilaamiseen on viestinnän suunnittelu. Kirkastamme tavoitteet viestinnän strategioilla, suunnittelemme muutostilanteet sujuvoittavat jalkautukset sekä luomme kiinnostavat sisällöt henkilöstölehtiin.