Olet aloittanut vastuullisuusviestinnän tai vasta harkitset sitä. Toisaalta vastuullisuusviestintä ja -raportointi voivat olla jo rutiinia, mutta viestit ovat röyhähtäneet selkeytystä kaipaavaksi viidakoksi.
Workshop auttaa tunnistamaan yrityksellesi tai brändillesi tärkeimmät viestinnän vastuullisuuskärjet YK:n kestävän kehityksen tavoitteiden kautta. Elintarvikeyrityksille tarjoamme oman räätälöidyn kokonaisuuden, jossa YK:n tavoitteita täydentävät elintarvikemarkkinoinnin ja ruokakulttuurin vastuullisuus.
Saat workshopista selkeän työlistan:
Teet yrityksen tai brändin ensimmäistä vastuullisuusraporttia. Tai haluat kehittää vastuullisuusraportointia kiinnostavammaksi, selkeämmäksi ja lukijalähtöisemmäksi.
Koostamme vastuullisuusraportin avainhenkilöiden haastattelujen ja valmiin datan pohjalta. Toteutusta ohjaavat brändin strategia, ilme, puhetapa ja raportin kohderyhmät.
Saat sähköisen ja/tai painetun vastuullisuusraportin, tarvittaessa vastuullisuusvision kiteytyksen kera. Optiona tarjoamme raportin jalkautussuunnitelman (pääviestit, kohderyhmät, kanavat ja aikataulut) sekä oman henkilöstön vastuullisuusoppaan.
Vastuullisuusraportti tai vastuullisuustekoja on jo tehty, mutta haluat lisätä vastuullisuusviestinnän kiinnostavuutta ja tavoittavuutta sekä aktivoida kohderyhmiäsi.
Ideoita, konkretisointia, tarinallistamista ja visuaalisuutta. Kohderyhminä voivat olla kuluttajat, B2B, sidosryhmät, oma henkilöstö tai työnhakijat.
Saat luovat markkinointiviestinnän konseptit, joissa tieto kohtaa tunteen ja toiminnan. Optiona tarjoamme vastuullisuuskonseptoinnin myös sisäistä viestintää varten.