Mielenterveydestä on totuttu puhumaan tietyllä tavalla, vakavasti, värittömästi ja rationaalisesti. Sopimusvuori ry:llä oli suuri ajatus ja missio: se halusi muuttaa tapaa, jolla mielenterveydestä puhutaan. Yhdessä Trustin kanssa muodostettiin markkinointikonsepti Mielenterveyskuntoilijalle, joka on jotain muuta kuin konkreettisia tuotteita tai palveluita – se on mindset, ajattelutapa; lasit, joiden kautta mielenterveyttä katsotaan.
Workshopissa konseptille tarkennettiin kohderyhmät ja kiteytettiin niitä kuvastavat asiakaspersoonat. Kirjoitimme Mielenterveyskuntoilijan tarinan sekä eri kohderyhmiä puhuttelevat pääviestit ja määritimme sopivan positiivisen ja helposti ymmärrettävän tavan puhua. Konseptin kruunasi visuaalinen kuvasto ja muu ilme. Kaikki konseptin osaset paketoitiin arkea helpottavaksi konseptiohjeistoksi.