Linkosuon Leipomo oli juuri uudistanut ruis- ja kaurasipsiensä pakkaukset, kun samaan syssyyn rapsahti hyllypaikan muutos S-ryhmän myymälöissä kuivaleipähyllystä snacks-hyllyyn. Kumppanuutemme alkoikin kirpeällä kysymyksellä: kuinka kuluttaja löytäisi tutut suosikkinsa?
Nostimme huomionherättäjäksi kuluttajille kaikkein näkyvimmän asian: uudet pakkausvärit. Aurinkoinen kampanja sai nimekseen Hello Yellow ja brändinmukaisten, leikkisien viestien temmellyskentiksi valittiin Meta, Google, kaupan media, tulospohjainen display ja POS-markkinointi.
– Trustin kanssa suunniteltu Hello Yellow -kampanjaidea tuntui heti omalta. Viesteissä ja kuvituksissa yhdistyy hauskalla tavalla leikkisyys ja keltainen maailma, jota ollaan saatu erinomaisesti monistettua useaan eri kampanjaviestiin – oli sitten kyseessä uusi pakkaus, uusi hylly tai vaikkapa pikkujoulujen herkkureseptit, sipsi hipsii sinne aina erinomaisesti! hymyilee Linkosuon Leipomo Oy:n markkinointipäällikkö Tanja Heikkilä.