Kun Etelä-Pohjanmaan sosiaalipsykiatrinen yhdistys vaihtoi nimensä helpommin lähestyttäväksi ja ihmisläheistä palvelua paremmin kuvaavaksi Buustiksi, yhdistys halusi päivittää myös visuaalisen ilmeensä.
Buustille luomamme ilme koostuu raikkaista väreistä ja iloisista elementeistä. Logon myhäilevä hymy ja eteenpäin menevä muoto kuvastavat yhdistyksen palveluasennetta ja arvomaailmaa. Positiiviset käsimerkit tuovat ilmeeseen roppakaupalla rakentavaa ja rentoa asennetta.
Yhteistyötä ymmärryksen kautta
Ilmeuudistuksen lisäksi loimme Buustille markkinointiviestintään terävän kärkiviestin sekä sitä tukevat pääviestit, jotka korostavat Buustin vahvuuksia, erottuvat, herättävät huomiota ja avaavat palvelun merkityksen niin asiakkaille kuin eri sidosryhmille. Ilme näkyy myös Buustin uusilla verkkosivuilla.
– Pidämme siitä, että Trustin tyypit haluavat todella oppia ymmärtämään meitä ja tekemisiämme. Sitä kautta he haastavat meitä yhteistyöhön, Buustin toiminnanjohtaja Mari Heroja-Anttila kiittää.