Jotta brändisi kasvualusta on vankka, sen on rakennuttava aitojen kilpailuetujen ja vahvuuksien päälle. Brändistrategia kumpuaa aina liiketoiminnan strategiasta ja tukee sille asetettuja tavoitteita sekä jalkautuu edelleen viestintästrategiaan ja -suunnitelmiin ja aina päivittäiseen tekemiseen saakka.
Me kaivamme esiin brändisi syvimmän olemuksen ja merkityksen sekä hiomme sen niin kirkkaaksi, ettei se jää epäselväksi kenellekään. Tuon alustan päälle on hyvä alkaa kasvattaa houkuttelevaa, sykähdyttävää ja tunnetta herättävää brändiä sanoin, kuvin ja teoin.
Mitä laitetaan, markkinointi- vai viestintästrategia, tai molemmat? Haetaanpa vaikuttavuutta sitten viestinnän tai markkinoinnin keinoin, työmme pohjautuu yrityksen liiketoimintastrategian ymmärrykselle. Kun tukena on tarkka strategia, siirtyminen käytännön suunnitelmiin ja toimenpiteisiin on tehokasta ja vaivatonta.
Some ei ole vain kivoja kuvia ja valittuja hashtageja, vaan parhaimmillaan päämäärätietoista työtä kohti yrityksen liiketoiminnan tavoitteiden toteutumista. Tämä on mahdollista, kun valu on tehty huolella somestrategiassa. Sen varmistaa, että läsnäolo eri kanavissa on jatkuvaa ja juuri kuhunkin kanavaan sopivaa, somessakin viestitään oikeista asioista oikeille kohderyhmille ja että tekeminen on tavoitteellista ja mitattavaa.
Hyödynnämme palvelumuotoilun menetelmiä palvelujen ja strategioiden kehittämisessä, jotta saamme asiakkaiden äänen kuuluviin. Asiakkaiden kokemukset ja yrityksen tarpeet yhdistäen syntyy käyttäjälähtöisiä kokemuksia, elämyksiä ja toimintatapoja – aina liiketoiminnan tavoitteita palvellen.