EtusivuTyötKatrin some

Puhdasta asiaa Linkkarissa

Kun saimme tehtäväksemme pitää huolta Metsä Tissuen hygieniaratkaisuja valmistavan Katrin-ammattilaisbrändin Linkkarista, laitoimme huiskat heilumaan.

Koostimme kanavastrategian, jossa linjasimme toistuvat teemat ydinliiketoiminnan esittelystä vastuullisuusnäkökulmiin ja myynnillisistä postauksista käytännön esimerkkeihin – joskus hiukan leikitteleviinkin. Säännöllinen postausrytmi, tutut konseptit mutta myös yllättävät sisällöt sitouttavat kohderyhmät kanavalle.

Vuosien mittaan olemme havainneet, että lukijat rakastavat asiakasreferenssejä – käytännön kokemukset erilaisista wc-tiloista avaavat parhaiten, mikä toimii ja miten Katrin voi auttaa. Postausten sitoutumisprosentti nousee parhaimmillaan 25 prosentin seutuville.

LinkedIn toimii myös Katrin Clean & Green -lehden sisäänheittäjänä. Teaserit ohjaavat Issuuhun, jossa aihepiireihin voi perehtyä syvällisemmin.

Mitä teimme?

  • Kanavastrategian laatiminen
  • Orgaanisen sisällön suunnittelu ja julkaisu
  • Kampanjoiden suunnittelu ja rakentaminen
  • Someraportointi

Kurkkaa muita töitämme