Kun saimme tehtäväksemme pitää huolta Metsä Tissuen hygieniaratkaisuja valmistavan Katrin-ammattilaisbrändin Linkkarista, laitoimme huiskat heilumaan.
Koostimme kanavastrategian, jossa linjasimme toistuvat teemat ydinliiketoiminnan esittelystä vastuullisuusnäkökulmiin ja myynnillisistä postauksista käytännön esimerkkeihin – joskus hiukan leikitteleviinkin. Säännöllinen postausrytmi, tutut konseptit mutta myös yllättävät sisällöt sitouttavat kohderyhmät kanavalle.
Vuosien mittaan olemme havainneet, että lukijat rakastavat asiakasreferenssejä – käytännön kokemukset erilaisista wc-tiloista avaavat parhaiten, mikä toimii ja miten Katrin voi auttaa. Postausten sitoutumisprosentti nousee parhaimmillaan 25 prosentin seutuville.
LinkedIn toimii myös Katrin Clean & Green -lehden sisäänheittäjänä. Teaserit ohjaavat Issuuhun, jossa aihepiireihin voi perehtyä syvällisemmin.
Mitä teimme?