Kun Järvikylän yrtit ja salaatit muuttivat muoviruukusta biohajoavaan, Trust sai tehtäväkseen uuden ruukun lanseerauksen. Televisioon, ulkomainontaan ja someen viedyn kampanjaidean vastaanotto oli erittäin kukkea: 74 % kuluttajista piti Mä hajoon -mainoksesta.
Järvikylä-brändistään tunnettu perheyritys Famifarm panostaa kaikessa toiminnassaan vastuullisuuteen. Biohajoavaan ruukkuun siirtyminen oli tärkeä hanke, joten meille oli suuri kunnia aloittaa kumppanuus juuri tällä projektilla.
Biohajoava ruukku on positiivinen ja arvolähtöinen uutinen, mutta miten se sytyttäisi tunteita? Ratkaisimme haasteen kiepauttamalla ruukun päätähdeksi ja hiomalla ajatuksen niin napakaksi, että idea valkeni sekä mobiiliruudulla että pysäkkimainoksessa.
Kampanjatulosten mukaan Mä hajoon -teema aukesikin kuluttajille loistavasti. Kolme neljästä sanoi kampanjan vaikuttaneen Järvikylän brändimielikuvaan myönteisesti.
Sittemmin Trustin puutarhapalstalla on kasvatettu Järvikylän markkinointia monessa muodossa, kuten myymälöiden POS-markkinoinnissa.