EtusivuTyötHamppufarmi

Luonnollista vetovoimaa uuteen brändiin

Trust loi suomalaisia hampputuotteita valmistavalle Hamppufarmille uuden brändin ihmisille tarkoitettuun tuotelinjaan ja uudisti eläimille suunnatun tuotelinjan pakkaukset. Molempien linjojen uutuudet suunniteltiin sekä kotimaanmarkkinoille että vientiin.

Ihmisille suunnatun tuotelinjan brändityössä haasteena oli tuotteiden eri käyttötavat: hamppuöljyä sivellään iholle ja kuitulisää nautitaan sisäisesti. Elintarvikkeita ja kosmetiikkaa koskevat omat säädöksensä, jotka täytyy huomioida niin suunnittelussa kuin pakkausmerkinnöissä. Linjan nimeksi valittiin tuotelupauksesta kertova Eheä. Ilme on selkeän moderni, mutta perinteistä ja kasvin luonnollisesta voimasta muistuttava. Brändi puhuttelee niin luottotuotetta kaipaavaa hamppufania kuin trendikkyyden houkuttelemaa suurta yleisöäkin.

Eläimille suunnattuun tuotelinjaan haluttiin tuoda leikkisyyttä, joka erottuu lemmikkieläinkaupan hyllyllä: humoristinen ja lämmin ilme on näkyvä mutta lähestyttävä.

Muita töitämme