Strategiana koko kansa

Boltsi pomppasi kestosuosikiksi strategisella oivalluksella: emme positioineet vegaanipyörykkää vegaaneille.

Kaura-siemenpyörykkä Boltsi voitti Suomalainen menestysresepti 2019 -kilpailun Leivon Leipomon ja Trustin yhteistyön säestyksellä.

Nimi ja pakkaus tukivat Boltsin menestystä Suomalainen menestysresepti -kilpailussa.

Leivon Leipomo oli kaavaillut tuotteesta ”vegepullaa”, mutta yhteisessä sparrauksessa strategia muuttui ratkaisevasti. Vegaanisuus jätettiin sivurooliin ja brändille haettiin ikioma, helposti lähestyttävä kulma. Nimeksi valittiin hauska ja erottuva Boltsi, ja pakkaus tehtiin krouvilla lihapullafiiliksellä.

Boltsi kiilasi heti koko pyörykkämyynnin kärkitrioon – lihapyörykät mukaan lukien. Lanseerauksessa hyödynnettiin mm. somea ja tiedotteita. Kumppanuutemme jatkui laajana markkinointiyhteistyönä uuden Boltsi Oy:n kanssa.

Muita töitämme