Arnon
Luottamuksellinen kumppanuus markkinoinnin kasvualustana
Keski-ikään ehtinyt Tampereen Keskustekniikka keksi itsensä uudelleen vuonna 2017 – ja siitä alkoi Arnonin tarina. Pk-kentän toimijan muutosta kansainväliseksi kasvuyritykseksi siivitti vetämämme brändityö. Luottamuksellinen kumppanuus toimii markkinoinnin hedelmällisenä kasvualustana.
Brändi, B2B-markkinointi, Viestintä, Digimarkkinointi
”Meillä liiketoimintastrategia ja markkinointistrategia kulkevat käsi kädessä. Trust on mukana niin kehityshankkeidemme eteenpäinviemisessä kuin markkinointimateriaaliemme käytännön toteutuksessa. Loistavan markkinointi- ja viestintäkumppanuuden kruununjalokivenä loistaa Arnon Magazine”, Arnonin markkinointi- ja viestintäpäällikkö Hansku Vihervaara kertoo.
Lehti ilmestyy laadukkaana painotuotteena asiakkaiden ja kumppanien työpöydille sekä aina ajankohtaisena digijulkaisuna Arnonin verkkosivustolla. LinkedInissä sisällöt viedään suoraan oikeiden kohderyhmien silmien alle.
”On mahtavaa tehdä yhteistyötä tiimin kanssa, joka suhtautuu intohimoisesti projekteihimme. Teknologiateollisuus ei välttämättä ole kaikista inspiroivin maaperä tehdä erottautuvaa jälkeä, mutta yhdessä olemme löytäneet timanttisen sävyn viestiimme”, Vihervaara iloitsee.