Arnon
Luottamuksellinen kumppanuus markkinoinnin kasvualustana
Yhteistyömme Arnonin kanssa käynnistyi brändityöllä vuonna 2017. Tuolloin jo keski-ikään ehtinyt pk-kentän toimija lähti tavoittelemaan muutosta kansainväliseksi kasvuyritykseksi. Luottamuksellinen kumppanuus toimii markkinoinnin hedelmällisenä kasvualustana.
Brändi, B2B-markkinointi, Asiakaslehti, Viestintä, Digimarkkinointi, Kuvaus
– Sanna Talvitie, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, Arnon
Arnonilla liiketoiminta ja markkinointistrategia kulkevat käsi kädessä. Monipuolisen yhteistyömme eri vaiheissa olemme olleet mukana niin kehityshankkeiden eteenpäinviemisessä kuin markkinointimateriaalien käytännön toteutuksessa.
Arnonin markkinoinnin kruununjalokivenä loistaa Arnon Magazine, joka nostaa esiin niin Arnonin ja sen asiakkaiden onnistumiset, poimintoja alan kehityksestä kuin globaalit megatrendit. Lehti ilmestyy laadukkaana painotuotteena asiakkaiden ja kumppanien työpöydille sekä aina ajankohtaisena digijulkaisuna Arnonin verkkosivustolla. Lehden sisällöt toimivat myös digimarkkinoinnin sisältöpankkina.
– Trustin tiimin kanssa yhteistyö toimii, ideoiden pallottelusta alan erityispiirteet ja monimutkaiset sisällöt konkretisoiviin toteutuksiin asti. Timanttia lähdetään tekemään ja timanttia tehdään, toteaa Arnonin markkinointi- ja viestintäpäällikkö Sanna Talvitie.