EtusivuTyötTrube: tv-kampanja

Pitkon liiton salaisuus

Pullabrändit ovat aina luottaneet tunteiden voimaan, mutta Trube tekee kaiken överimmin. Näin Truben kaupallinen johtaja kertoo behmeän bullan brändimarkkinoinnista:

– Tavoitteenamme on brändiarvon vahva nosto. Kuvasimme keväällä brändivideon hyvinkin perinteisellä hääteemalla, tosin Truben tapauksessa kyseessä oli ”Bullahäät”, Jukka Vihavainen sanoo.

Jukka oli kuvauksissa mukana – hääyleisönä eturivissä.

– Tekeminen Trustin ja tuotantoyhtiö Karun kanssa oli hauskaa, ammattimaista ja tehokasta. Video on käsikirjoitukseltaan, visualisoinnilta ja ohjaukseltaan vahvaa ammattitekemistä. Lopputulos on hyvin Truben näköinen ja rohkeasti erottuva markkinassa.

– Trust on meille tärkeä kumppani sanan varsinaisessa merkityksessä. Tekemisessä on hyvä ”boogie” ja haastamista on hyvässä, rakentavassa hengessä. Strateginen ja taktinen tekeminen yhdistyy sujuvalla tavalla ja yhteinen linja on löytynyt, Jukka sanoo.

Me Trustissa olemme samaa mieltä. Aito kumppanuus toimii. Brändiä rakennetaan pitkäjänteisesti, kuten ilmiöksi nousseilla Truben pullasukilla. Kesäkisan osallistumisia ja uutiskirjetilauksia tuli tälläkin kertaa sukkana sisään!

 

Mitä teimme?

  • Brändikonsepti
  • Tv-mainos
  • Meta-kampanja
  • Kesäkisa

 

Toimimme Truben markkinointikumppanina.

Ihaile muita töitämme: