Toyota Tammer-Auton markkinointiviestinnänkumppanina olemme ottaneet haltuun myös autoliikkeen somen, jossa suunnitelmallinen tekeminen sekä toistuvien teemajulkaisujen käyttöönotto on tuottanut hyviä tuloksia.
Someen ideoimamme henkilökunnan esittelyt sekä paikallisuuden korostaminen ovat tuoneet yritystä lähemmäksi potentiaalisia asiakkaita. Vaihtoautoja yksityiskohtaisesti esittelevät julkaisut ovat tukeneet myyntiä. Vaihtoautoihin liittyvää palvelua esittelevien julkaisujen sarja yhdistettynä lehtimainoksiin sai kiitosta jopa Toyotan maahantuonnilta saakka. Kahden vuoden aikana somejulkaisuilla on ollut yhteensä 6 miljoonaa näyttökertaa ja niillä on tavoitettu 500 000 Facebook- ja 400 000 Instagram-käyttäjää.
Somejulkaisujen lisäksi olemme luoneet Tammer-Auton verkkosivuille sisältöä, joka on palkinnut somen kautta sivuille löytävät artikkelin muodossa esimerkiksi sähköautojen käyttöön ja tekniikkaan liittyvillä käytännön vinkeillä sekä asiantuntijakommenteilla. Facebook-kanavan tuoma liikenne Tammer-Auton kotisivuille on kasvanut kahdessa vuodessa 300 prosenttia samalla kuin keskimääräinen välitön poistuminen on vähentynyt.