Messuosasto kahdessa kerroksessa
Suunnittelimme Finnclean-messujen pääyhteistyökumppanina toimineelle Metsä Tissuen Katrin-brändille messuosaston, joka tekee vaikutuksen jo kaukaa. Tuotteet ja kohtaamiset tapahtuivat alakerrassa, syvällisemmät keskustelut toisen kerroksen loungessa karkkibuffan herkuista nautiskellen, ja kaiken kruunasi näyttävä trussi.
Osaston teema rakentui äskettäisen Freedom of Choice -lanseerauksen mukaan: niin esitellyt tuotteet, herkut, iltatilaisuuden vohvelibaari kuin kaikki oheisviestintä tarjosi messuvieraille mahdollisuuksia tehdä omat valintansa.
Messuosaston lisäksi teema levisi aulan ja wc-tilojen mainospaikoille.
Mitä teimme:
- messuosaston suunnittelu
- markkinointimateriaalien suunnittelu ja toteutus
- messuprojektin hallinta avaimet käteen -palveluna







