Hyvä pakkaussuunnittelija tuntee materiaalit ja pakkaustekniikat, ymmärtää pakkausta koskevat säädökset ja tietää, että pakkaus on yksi tärkeimmistä päivittäistavarakaupan tuotteiden markkinoinnin medioista. Me luomme kustannustehokkaita ja vastuullisia ratkaisuja sekä pakkausilmeitä, jotka tukevat brändiä, erottuvat hyllystä ja verkkokaupasta sekä nostavat tuotteesi arvoa.
Apua suunnitteluun Trustin pakkausklinikalta
Ruoka- ja juomabrändit tarvitsevat tilkan luovuutta. Yhtä tärkeää on esittää kysymykset, jotka pusertavat esiin tuotteiden kaikkein olennaisimman: Mikä on perunalastujen olemassaolon syy? Kenelle kauraleipä on paistettu? Kysymme ja kuuntelemme vastaukset tarkasti, sillä ne ovat vaikuttavan tuotemarkkinoinnin ja erottuvien konseptien kivijalka.
Jotta tuote löytää ostoskoreihin, täytyy sen ensin päästä kauppojen hyllyille. Tunnemme jakelutiet ja päivittäistavarakaupan realiteetit. Siitä on iso apu, kun tarvitaan myyntimateriaaleja ja jaksoesityksiä kauppiaille, myyntiä siivittäviä POS-materiaaleja sekä lentoon ampaisevia lanseerauskampanjoita.
Toteutamme kustannustehokkaat kuluttajatutkimukset, jotka keräävät kullanarvoista tietoa kuluttajien näkemyksistä, ostokäyttäytymisestä ja mielikuvista. Tutkimuksen kohde voi olla pieni tai suuri: toisinaan on tarpeen tarkastaa mielikuvat brändistä, toisinaan suunnitteilla olevasta pakkauksesta.
Ruoan ammattilaiset kaipaavat erilaisia viestejä kuin kuluttajat. Me ymmärrämme ammattikeittiöiden ja ruokapalveluiden lainalaisuuksia. Kokemuksemme säästää aikaa ja pennosia: löydämme arvokkaat kulmat horeca-markkinointiin ja tiedämme, mihin panostaa ja missä pihistää.
Kumppanuudet, elintarvikeala