Trust Tampere 050 438 2128

Trust Seinäjoki 050 438 2128

Trust Lahti 050 353 3856

info@trust.fi

Vahva brändi tuntee vastuunsa – ja viestii sen

figure

Brändin arvo syntyy siitä, kuinka paljon asiakkaat siihen luottavat. Siksi taloudellinen, sosiaalinen ja ekologinen vastuullisuus on tärkeä osa kestävää liiketoimintaa. Jotta vastuullisuus voi muuttua arvoksi, josta asiakas haluaa maksaa, siitä on viestittävä kiinnostavasti.

Vastuullisuusviestinnäksi voidaan periaatteessa ymmärtää mikä tahansa avoimesti ja läpinäkyvästi kommunikoitu brändin ominaisuus, tavoite, asenne tai toimintatapa.

Vastuullisuusviestinnän prosessin tarkoitus on löytää näitä viestittäviä arvoja ja sanoittaa ne. Prosessi voi kiteyttää jo olemassa olevaa arvoa, löytää uutta ja aiemmin sanoittamatonta tai innostaa kehittämään uutta vastuullista arvoa yritykselle. Pohjimmiltaan kyse on yrityksen itseymmärryksen, arvojen ja tavoitteiden kiteyttämisestä niin, että käytännön toiminta ja viestintä saadaan palvelemaan liiketaloudellisia tavoitteita vastuullisesti.

Trustin vastuullisuusviestinnän strategisen sparrailun jälkeen yrityksellä on myös selkeä käsitys voittavista arvoistaan ja niiden johdonmukaisesta sekä kiinnostavasta viestimisestä.

Haluat kuulla lisää siitä, miten voimme auttaa yritystäsi viestimään tehokkaammin vahvuuksistaan ja miten vastuullisuus tukee brändisi arvoa?

Ota yhteyttä niin jutellaan lisää!

Ota yhteyttä

Saara Harju

Strategi

+358 50 353 3856

Kuvituskuva

Jätä yhteyspyyntö

    Lähettämällä lomakkeen hyväksyt tietosuojaselosteemme mukaisen henkilötietojen käytön.