Trust Tampere 050 438 2128

Trust Seinäjoki 040 731 9278

Trust Lahti 050 353 3856

info@trust.fi

Järvikylä / Famifarm

Vastuullisuus sai iloisen ilmeen

Kun Järvikylän yrtit ja salaatit muuttivat muoviruukusta biohajoavaan, Trust sai tehtäväkseen uuden ruukun lanseerauksen. Televisioon, ulkomainontaan ja someen viedyn kampanjaidean vastaanotto oli erittäin kukkea: 74 % kuluttajista piti Mä hajoon -mainoksesta.

Järvikylä-brändistään tunnettu perheyritys Famifarm panostaa kaikessa toiminnassaan vastuullisuuteen. Biohajoavaan ruukkuun siirtyminen oli tärkeä hanke, joten meille oli suuri kunnia aloittaa kumppanuus juuri tällä projektilla.

Arvo heräsi tunteiksi

Biohajoava ruukku on positiivinen ja arvolähtöinen uutinen, mutta miten se sytyttäisi tunteita? Ratkaisimme haasteen kiepauttamalla ruukun päätähdeksi ja hiomalla ajatuksen niin napakaksi, että idea valkeni sekä mobiiliruudulla että pysäkkimainoksessa.

Kampanjatulosten mukaan Mä hajoon -teema aukesikin kuluttajille loistavasti. Kolme neljästä sanoi kampanjan vaikuttaneen Järvikylän brändimielikuvaan myönteisesti.

Kumppanuus versoo uutta

Trustin puutarhapalstalla kasvatetaan nyt Järvikylän markkinointia monessa muodossa. Tuoreuden, vastuullisuuden sekä vihervoiman tarina jatkuu muun muassa ilmoituksissa, verkkokampanjoissa ja myymälämarkkinoinnissa.


Viestimme vastuullisuuden tunteen kautta.